Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Menopauze: Oplossing nachtelijk zweten

  • optidee

    Nadat ik ivm eierstokkanker in april en juli geopereerd ben en ineens mijn eierstokken kwijt was raakte ik in 1 klap in de overgang.

    En niet zo'n beetje ook. 20x per nacht een opvlieger was heel normaal.

    Iedereen had tips voor mij. Maar helaas mag je bijna geen middelen gebruiken na kanker.

    Toen kwam de gouden tip…Slapen op speciale microvezel van Optidee.

    Men kon mij er niet van overtuigen dat ik dan niet meer mijn bed uit moest.

    Of mijn kussen 20x omdraaien iedere nacht.

    Wat een slechte nachtrust met me deed dat weet ik inmiddels.

    Ook de moed van die persoon die me een hoeslaken gaf om uit te proberen.

    Haar ben ik nog dankbaar want warempel…Het hielp echt.

    Snel 2 hoeslakens besteld bij haar.

    Toen wilde ik ook de clima balace (airco voor je bed) en de kussens van deze speciale microvezel…

    Ik was enthousiast en kwam door mijn eigen enthousiasme met veel klantjes bij haar.

    De producten waren echt ssuper en veel betaalbaarder dan in de beddenwinkels.

    Uiteindelijk ben ik zelf gestart met optidee.

    En gisteren heb ik een leuke website gemaakt.

    Met veel tips en nieuws.

    Maar ook met de brochures en aanbiedingen.

    Ook geef ik advies bij mensen thuis

    Nodigt u daar meer mensen voor uit ontvangt u ook nog eens een waardebon van 50 euro..

    Jawel zo heeft u het kussen of het hoeslaken al te pakken..

    kijk eens op www.optidee.mysites.nl

  • janny.ledeboer@planet.nl

    Er zijn zoveel goede oplossingen tegen die verdomde opvliegers en ander ongemakken,blijf niet lopen,maar nu een afspraak.

    Mogelijk kan je ook deskundige hulp krijgen zie; www.overgangsconsulente.com

    met veel “plezier”werk ik al sinds 200 als Overgangsconsulente in Leiden.

    enne………..de consulten worden vergoed door alle zorgverzekeraars.

    Nu ook speciale gewichtsbeheersings programma bij mij in de praktijk,gedurende de mei en juni maand met 10 % korting.

  • jan@

    Kijk eens hier, onder gezondheid en verzorging…grote kans van slagen!(tu)

  • fietje

    Wat een handige site jan@ bedankt..heb gevonden wat ik zocht. die komt onder mijn favorieten(tu)

  • Rene

    Tijdens de overgang staat de hormoonhuishouding van het lichaam op zijn kop met alle gevolgen van dien. Veel vrouwen ervaren slaapproblemen en nachtelijk zweten. Het inslapen is vaak geen probleem maar ontwaken veelvuldig tijdens de tweede helft van de nacht. Lichttherapie kan een goede oplossing bieden. Beter slapen, minder ontwaken en minder nachtelijke opvliegers. Kijk eens op www.goodlite.nl/lichttherapie-tijdens-menopauze

    Groet

    Rene

  • Han

    De beste oplossing die ik tot nog toe ben tegengekomen zijn de acupressuurpleisters van Lifewave. Mijn vriendin is sinds een jaar of zeven in de overgang en had heel heftige klachten. Ze heeft van alles geprobeerd maar niets hielp. Door toeval kwam ik in contact met de producten van Lifewave. Die hebben in hun pakket een pleister die de hormoonhuishouding en de bloedsuikerspiegel reguleert; de zogenaamde SP6 patch. Eigenlijk is de pleister bedoeld voor het onderdrukken van snoep- en snackneigingen, dus ter ondersteuning van een gewichtsbeheersingsprogramma. Omdat mijn vriendin ook overgewicht heeft adviseerde ik haar om de pleisters te gebruiken. Aanvankelijk voelde ze daar niet voor, want ze is nogal sceptisch, maar uiteindelijk ging ze toch overstag. Daar heeft ze veel plezier van gehad. Binnen enkele dagen namen haar klachten sterk af; ze had beduidend minder opvliegers, ze had minder stemmingswisselingen, ze sliep beter, en ze voelde zich energieker en geestelijk helderder.

    Inmiddels gebruikt ze de pleisters al twee jaar. Soms vergeet ze het een tijdje, maar dan verergeren de klachten weer, met als gevolg dat ze ze dan weer gaat gebruiken en de klachten weer afnemen. Door deze positieve resultaten gedreven gingen we de pleisters ook aanbevelen bij andere vrouwen, en die hadden dezelfde ervaringen. Er was zelfs een dame bij die zulke erge hartritmestoornissen dat ze geopereerd moest gaan worden. Nadat zij de pleisters ging gebruiken verdwenen echter ook meteen de hartritmestoornissen en hoefde ze niet meer geopereerd te worden. Een andere dame had 15 a 20 opvliegers per dag, en ook zij had hartritmestoornissen. De opvliegers liepen de eerste dag na gebruik terug naar 5 en de tweede dag naar nul. Ook de hartritmestoornissen waren verdwenen.

    Op de site van Lifewave www.lifewave.com is algemene informatie over de pleisters te vinden. Helaas wordt daar de toepassing bij overgangsklachten niet vermeld. Die staat wel in een lijst met indicaties die het bedrijf aan gebruikers verstrekt.

    De pleisters geven geen stoffen aan het lichaam af. Het werkt volledig volgens de principes van de acupressuur. Echter niet door het uitoefenen van druk, maar door reflectie van lichaamseigen infraroodenergie. Dat klinkt misschien een beetje naar hocuspocus maar er zit wel degelijk een wetenschappelijk idee achter. En uit een twintigtal studies naar de werking van de pleisters, waarbij onder meer gebruik is gemaakt van thermografie, blijkt inderdaad de werkzaamheid.

  • petra

    Ik heb een boek gevonden tijdens mijn overgang wat mij echt goed heeft geholpen. Je kunt het vinden op www. overgang symptomen.org ik hoop dat jullie er ook iets.aan hebben

    ——————————————————-

    > Tijdens de overgang staat de hormoonhuishouding

    > van het lichaam op zijn kop met alle gevolgen van

    > dien. Veel vrouwen ervaren slaapproblemen en

    > nachtelijk zweten. Het inslapen is vaak geen

    > probleem maar ontwaken veelvuldig tijdens de

    > tweede helft van de nacht. Lichttherapie kan een

    > goede oplossing bieden. Beter slapen, minder

    > ontwaken en minder nachtelijke opvliegers. Kijk

    > eens op

    > www.goodlite.nl/lichttherapie-tijdens-menopauze

    >

    > Groet

    > Rene

  • petra

    Sorry voor de slechte linhttp://www.overgangsymptomen.orgk hier is die nogmaals http://www.overgangsymptomen.org ik hoop dat het boek jullie gaat helpen zoals het mij heeft geholpen. Groetjes petra

  • corina veenstra

    HIER vind je ook nuttige tips (tu)

  • janny.ledeboer@planet.nl