Wil je energiek en vol power door de overgang? En nog 20 jaar op jouw topniveau kunnen functioneren?

Veel vrouwen in de overgang weten niet wat er geestelijk en fysiek met ze gebeurt. Ze voelen zich niet helemaal zichzelf en zoeken de oorzaak daarvan buiten zichzelf. Gevolg: onzekerheid, depressieve gevoelens, scheidingen, ontslag nemen, burnout, stapje terug doen. Dat is wat we doen, en het is nergens voor nodig.

De training ´Wijs in de overgang´ levert je op:

- Je bent de baas over je eigen stemmingen

- Versterkt gevoel van eigenwaarde

- Gelukkigere relaties, privé en op het werk

- Boven jezelf uitstijgen in plaats van een stap terug doen

- Energie, veerkracht en een gezond lijf

Waar we (h)erkennen dat de puberteit of een zwangerschap grote impact op ons heeft, onderschatten we de overgang massaal. Het negeren of zo min mogelijk aandacht besteden aan je overgangssymptomen, werkt niet. Weten wat er met je aan de hand is en hoe je ermee om kan gaan helpt wél. Het stelt je in staat om je leven tijdens en na de overgang je meeste krachtige en gelukkige levensfase ooit te maken.

“Wat een superleerzame informatie! Ik realiseerde me totaal niet wat voor enorm effect de overgang op me heeft. Er zijn zoveel dingen die ik nu kan plaatsen. Ik ben blij met de tools die ik heb gekregen om mezelf en mijn lichaam goed door deze fase te loodsen en daarbij lekker in mijn vel te zitten.”

- Marjan M. (45 jaar), Houten

De training `Wijs in de overgang´ wordt gegeven door Saron Petronilia. Ze is dé overgangscoach en -trainster van Nederland. Ze heeft al honderden vrouwen begeleid bij het verzilveren van je overgang. Alles over de overgang vind je in haar boek `Het eigenwijze vrouwenboek´.

Datum: 24 juni

Plaats: Utrecht

De investering in jezelf voor deze training bedraagt € 197,=.

Meld je aan voor de training door een mail te sturen naar saron@petronilia.nl.

Als je aanmeldt voor de komende training, krijg je “Het eigenwijze vrouwenboek” met alles over wijs in de overgang, er gratis bij!